Hoppsan

Oj vad jag ligger efter nu igen...
Var ska jag börja?
Hmm,börjar med onsdagens bravader:
Jobb 7,00-16,00
Hem snabbt som attan in i duschen och fixa och trixa sen kom Petra,hon drack öl och jag drack vin.
Sen plockade Sandra upp oss i hennes urläckra bil och vi åkte ner till Mölleexpressen.
Det serverades grillbuffé och mineralvatten(!).
Vi var fyra stycken vars efterrätt blev 2st tequila,smaskens,vi tömde flaskan så dem som senare ville ha tequila blev utan ha ha ha.
Sen serverades kladdkaka,men den åt jag inte utan vi (samma 4) beställde in sambocka istället he he he,smaskens det med,men den flaskan tog också slut,hoppsan som det kan gå..
Nu var man lagom goo och folket hade börjat dra sig hemåt allihop och personalen på plats började ge oss menande blickar ja ja,dags att gå hem..Och hem kom jag,åkte med Petra och hennes sambo,Elias var också med.
Sen natti natti.

Torsdag då:
Usch,strokeutbildning 8,00-16,30 Men den dagen gick ändå relativt snabbt.

Fredag:Ledig yey!
Älsklingen var på anställningsintervju för andra gången denna veckan,förra jobbet fick han men kände att det inte riktigt var det han ville jobba med..Detta jobbet vet vi inte men det verkade lovande,för dem ringde och frågade om han kunde komma på tisdag och presenteras för kunden..Så vi får vänta och se till tisdag!
Sen hämtade darlingen Mathilda sen tog vi rundan om dalhem till Kenth och Linda,där lämnade vi barnen en liten stund för att kunna köra och storhandla i lugn och ro!Sen hämta barnen,umgås lite innan vi körde hem och gjorde middag.
Kenth och Linda stack till Väla men tittade in hos oss efteråt,vi bjöd på middag och sedan hjälpte jag Linda att platta håret,det tog sin lilla tid men det blev bra!

Idag:Jobb 7,00-16,00
Hem,kanske till Pålsjö eller kanske Bruces får se.

Måste jobba vidare,på återseende!

Kommentarer
Postat av: Linda

Plattningen blev mycket bra om jag får säga mitt är hur snygg som helst idag :) tack för middagen den var mycket god !! Hoppas det blev skogen för er, som du har tjatat om mycket! hihi.. kram på er

2008-09-27 @ 19:27:32
Postat av: Marina

Du blev riktigt fin!Tack själva,det var ju faktiskt du som gjorde såsen he he he!

Jag kan meddela att det inte blev någon skog idag heller,så nu ska jag testa att inte skriva det i bloggen så får vi se..hmm..

2008-09-27 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0