Jahopp

Då var det kväll igen,som tiden springer iväg,hinner knappt med ju!

Det finns en del saker som jag inte förstår mig på,men det är väl inte meningen att jag ska göra det heller...?!

Jag har nu fått reda på att det bara är ett ställe i stada som gör hål i små barns öron.Om tillfälle ges ska jag dit imorgon för att kolla upp stället lite mer,vem som helst får ju inte ta hål i vår dotters öron..Jag måste säga att jag fått en hel del positivt gensvar angående detta,kul!

Kvällen fortlöper och på tur står:välling till busungen...

Ha en fin kväll alla!

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Tack de samma ha en fin kvæll på er ,hoppas gumman får hål i øronen ju krama henne så mycket från oss o tala om att vi saknar henne så mycket,,,vad ska hon gøra på onsdag kvæll ? min far fyller år då tror du hon har lust att komma på kalas før då vill jag ha henne med mig ju

2008-09-27 @ 21:05:12
Postat av: Marina

Hon har väl ännu aldrig tackat nej till kalas ;)

Vi har inget alls planerat,så du får gärna låna snäckisen!

2008-09-27 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0