Jisses!

Glömde ju berätta att när barnen hade lagt sig i fredags satt jag och darlingen uppe,tände ljus och tittade på film,The Mist.Jag vet inte riktigt vad jag kan säga om filmen...Ganska långdragen,jag kan bli sjukt irriterad på vissa saker i filmer,och slutet på denna filmen vet jag inte om jag tycker om alls,men fy tusan vad jag lipade.Jag har nog en lite fööör stor empatisk förmåga he he he...
Jag tror inte att jag kommer rekomendera vidare denna filmen för så bra var den inte..
Men om det är någon som vill se den,så bara hojta till!

Igår när jag kom hem från jobbet var maten färdig och stod nästan på bordet,det är riktigt skönt.Alltid hungrig när jag slutar vid 16-tiden.Darlingen är för duktig.
Sen var det till att umgås lite,busa lite etc.

Idag känner jag mig väldigt mör i kroppen,undrar om jag håller på att bli sjuk,känner lite i halsen,men inte så farligt ändå.Men det vore inte konstigt,så förbenat kallt det är när man går ut på morgonen!!Det blir bättre under dagen men morgonen är fy bubblan så kall!

Idag blir det inte alldeles för mycket som händer,slutar 16,00 som vanligt,sen ska Mathilda lämnas 17,00.
Vad som händer efter det får tiden utvisa.
Skulle behöva komma ut i skogen lite,undrar om resten av familjen är så pigga på det?Hmmm...

Rättning/Ändring:
Mathilda hämtas redan 15,00 idag.Då hinner jag inte säga hejdå ens.Ja tänk som det kan bli...

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Hej hoppas allt e bra med er alla !!!kram på er

2008-09-14 @ 21:37:25
Postat av: Marina

Allt är bara toppen här,hoppas det är bra med er också!Kramen

2008-09-17 @ 10:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0