Njä

Lägeheten vi tittade på igår,var absolut ingenting som vi kunde tänka oss att bosätta oss i,så vi letar vidare.Till slut dyker det säkert upp någonting som vi fäster oss vid,det gäller att ha tålamod ju!
Hursom helst så tack för igår pappa och Kerstin!

Idag,så här dagen efter älsklingen fick sitt c-kort så är han iväg och jobbar,han började 6,00 imorse.Det som har slagit mig är att jag har varit väldigt bortskämd med att inte behöva lämna busen på dagis innan jag börjar jobba kl.7,00,men nu är situationen annorlunda eftersom älsklingen börjar tidigare..Usch,vad jobbigt..he he he,men jag vänjer mig väl snart vid det med..Var tog mina sovmorgnar vägen?

Jag och miniälsklingen har inte gjort så mycket ännu idag.Men när hon har vilat middag och ätit ska vi till pålsjöskog och gå lite.Vi behöver ju den riska luften och dessutom är det ju fint väder idag.Vi kanske kan få till en och annan bild att lägga in här,återstår att se.

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

Hej på er !!! kan du ge mig Izabelles storlek ?? jag vet ej om det passar henne det jag har køpt ,men tænkte om de ej passar henne så ger jag Malu det mitt plast barnbarn ,så køper jag något nytt till Izabelle o ge mig det idag før jag ska køpa det i morgon i så fall kænner så før att handla barnklæder;) jættekul tycker jag det ær ju;) om jag ska køpa något nytt e det något ni behøver till henne? før då kan jag lika bra køpa det ju!!! kram på er alla tre från køpenhamn

2008-09-17 @ 14:40:24
Postat av: S.Bryde

tror jag ska køpa kattspaet till kenth ,vad tror du om det ????

2008-09-17 @ 14:42:18
Postat av: hille

Ska ni flytta ifrån oss i helsingborg era busar?? hehe.

2008-09-17 @ 15:27:34
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Marina

Susann:Hon har strl 86/92.I klädväg är det väl det mesta hon behöver för hon har mest en massa sommarkläder,men det börjar bli kallt om dagarna nu ju..Vantar behövs också,inte vinterhandskar utan vantar..Som sagt hon behöver det mesta..

Angående kattspaet så är det inte bra att skriva det här för då blir det ingen överraskning för Linda läser bloggen..he he

Kramen

Hille:Visst är vi lite busiga allt..Så småningom ska vi flytta,när vi hittar något som passar.Men ni får ju givetvis hälsa på oss när som helst!

2008-09-17 @ 18:22:27
Postat av: S.Bryde

hahha jag trodde ej Linda læste din blogg skit ,,hahahaha vilken øveraskning då det blir hhahah

2008-09-17 @ 18:43:22
Postat av: Marina

Ha ha ha,eller hur...

2008-09-17 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0