Onsdag

Vilken spännande rubrik jag fick till?!
Givetvis sitter jag på jobbet,plikttrogen som man är.
Jobbar till 15,45 idag.
Vi hade en riktigt dålig natt i natt,busen var vaken en lång period mitt i natten,vilket gjorde att man inte var alldeles för pigg imorse när klockan ringde.Man tycker att hon skulle ha sovit som bäst i natt med tanke på att hon varit på dagis en hel dag.Men det kan väl bli för många intryck också för henne som bearbetas på natten?!
Återstår att se hur kommande natt blir då.

Känner mig lite trött i huvudet,har varit intensivt nu ett par dagar.Först konferens med mycket nytt att lära sig och sen hade vi månadsmöte i måndags där vi informerades litegrann om förändringarna som kommer att ske här,och igår hade vi utbildning mellan 8,30 och 12,00 där det inte var mycket nytt men när man är van vid att springa lite drygt en mil på en dag så blir det betungande att bara sitta och lyssna.
Men jag ska inte klaga för alla sakerna har gett mig någonting,så det är bara positivt.

Nu ska jag ta mig någonting att äta sen fortsätta jobba.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0