Tjohopp

Vilket pass igår,det var ju helt sjukt.
Först spinning i 45minuter sen hade vi styrka i 40minuter,kära nån va tufft det var!Men det kändes bra ändå!

När vi hämtade busen på dagis igår hade hon världens största bula mitt i pannan,det såg faktiskt ut som ett horn.Hon hade klättrat på en stol och trillat ner..Ja,vad ska man säga,hon är ju verkligen överallt hela tiden..Framåt kvällen blev hon lite blå,men hon verkar inte ha särskilt ont så det är ju skönt..

Idag är det jobb som vanligt 7,00-16,00 när jag kommer hem tänkte jag äta lite sen om jag pallar tänkte jag ta en runda i pålsjö,får se så att inte träningsvärken sen igår tar över helt...he he he,fast faktum är att det inte är så farligt som jag trodde att det skulle vara,men på mig brukar värken komma först 2 dagar efter träningen så vi får se imorgon om jag kommer upp ur sängen..Men det måste jag,ska ju jobba..

Ja,vilka världsliga problem man har...!

Kommentarer
Postat av: susann bryde

fy fan hur gitter du træna ,,hm hm de skulle jag åxå gøra ,men jag ska nog ha en spark i r.......først hahhaha hoppas allt e bra med er ,saknar er alla krama gumman i från farmor o blås på bulan från mig ,,,stackare men så ær det ju barn dom får sina smællar ,hur en man passar på dom ,men de gør ont i ens hjærta ju ,,,kramizar på er alla ,hm hm jag hørde någon viska i mitt øra att ni kanske kan komma den 4 de hoppas jag så mycket ,jag ser så fram i mot det ,att få se michel nær alla bara ær dær hahhahah

2008-09-19 @ 14:16:10
Postat av: Marina

Ja,det hade varit kul att komma,men det är jobbigt om vi ska ta med busen och hon blir enda barnet.Det är ju faktiskt inte samma sak om man tar med barn på en fest,skillnad är om det hade varit ett så kallat kalas..Men men,vi får väl se..Kramen

2008-09-19 @ 16:57:29
Postat av: S.Bryde

Hej Izabelle blir ej sjælv dær,,,Liam kommer och jag tror Malu kommer också så de ska ni ej tænka på ,dær ær gott om plats att sova vi har tre olika byggnader att sova i så vill ni dra er tillbakan innan festen slutar så lovar jag att de går ,men vi hjælps ju alltid åtts att ta hand om gumman de vet du ju ,så de ska ni ej tænka på ,o jag prata med Kenth han sa att Linda skulle vara helt nykter o passa gumman ,,fy de låter som vi ska vara fulla ,men så ær det ej ,vi tænker bara att ni ska kunna koppla av den kvællen ju ,så tænk på det!! allt fixar sig de vet du jue,,,kram på er

2008-09-20 @ 01:11:40
Postat av: s.bryde

men ge mig ett svar om ni kommer ,,hoppas de løser sig ,,ser fram i mot denna fest ,,,ni ær så vælkommna ska ni veta kramizaaaaaa

2008-09-20 @ 01:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0