Händelserikt..

..men ändå inte..

I onsdags var vi på Ikea..igen..
Sen fick jag köpt en påskoutfit till busen och present till Anton.

Hade fullt upp hela dagen,senare,på förkvällen ringde Kenth och Linda för att fråga om vi inte skulle med till Jordbrodalen..Klart vi hänger på,så då blev det en tripp dit där med mycket stoj och stim.Klockan sprang snabbt iväg och det blev dags att köra hem för att hålla lite kväll.Skulle ju upp tidigt på torsdagen.

Igår skärtorsdag,klädde jag ut busen till påskkärring (bilder kommer senare) och körde och lämnade henne för sista gången på det dagiset.Klump i halsen men vidare till jobbet.
Slutade 14,00 sen körde jag och köpte ett fint blomsterarrangemang,med värmeljus,stenar och hela kittet.Jättefint!Sen till dagis för att hämta min älskade busunge.Som fick en avskedspresent i form av en pingvin såå söt.Hon fick lämna över arrangemanget och personalen blev jätteglada.Lite tårar och kramkalas sen var det dags att köra hem.
Tack snälla all personal på Solrosens förskola för den här tiden,ni har varit fantastiska!
På kvällen körde vi till Osbyholm för att lämna busen till mormor och morfar som har henne idag då både jag och F jobbar och dagis är stängt..
Alltså jobb idag till 16,00 sen till daddy för att hämta busen sen hem för sen kommer brorsan med familj och hälsar på,ska bli kul att träffa dem det var längesedan sen sist!

Men nu ska jag hålla lite rast..

Kommentarer
Postat av: MiA *RAVEN*

Hej M.

F sade ngt om ngr böcker osv, ska vi prata om det?

Om vad du har och vad du vill ha för dem.Lagt till min mail. Take care. mvh mia*



2009-04-10 @ 14:27:08
URL: http://mizzraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0