Helgen..

...börjar gå till sin ända.
Sitter på jobbet som vanligt till 16,00.

Igår kunde jag sluta lite tidigare,jag körde direkt till Ludvigsborg för att hämta min buse som hade haft en kanondag hos moster och kusiner,roligt!Tack än en gång för hjälpen,sis!
Sen körde vi hem för att göra oss lite iordning.Sen åkte vi hem till pappa och Kerstin för att äta väldigt gott och umgås,längesen M också kunde följa med så det var extra kuligt ju!Och Kerstin fick fullt upp =)
Barnen fick vars ett påskägg och njöt till fullo av det!Vilken härlig dag!Det tackar vi ödmjukast för!

Idag var et riktigt segt att köra till jobbet,jag fick inte se den fina soluppgången vid Ringsjön idag,för det var lite molningt när jag körde hemifrån.Nu har det då klarnat upp och det blir säkerligen en superskön dag.Men trött är jag,skulle kunna sitta upp och sova nu..men jag kan vila när jag slutat...

Nu; fika!

Kommentarer
Postat av: hilea

vinnaren är publicerad på min blogg.

2009-04-13 @ 12:45:28
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0