Long time no seen

Ja jag vet dålig update,men det har jag ju förberett er på..

Jag har tagit lite bilder på den helt underbara soluppgången jag får se varje morgon när jag kör till jobbet.Så det finns lite bilder att lägga in.
Jag har ju inte heller lagt in bilder på min lilla docka som var påskkärring i påskas,men så fort jag bara har tid så kommer bilderna att dyka upp här i bloggen.

Det nalkas jobbehelg,vädret har dem lovat skulle hålla i sig så det är nice.Har redan lyckats bränna mig i solen och det avslöjar ju en del om hur bra min hud tål solstrålarna..jaja,så är livet!

Idag slutar jag redan 15,00.Nu ska jag iväg på en så kallad vårdplanering.

Har inte tid att sitta här just nu.

Håll ut jag är strax tebax!

Kommentarer
Postat av: hilea

hoppas allt är bra med er.



kram

2009-04-30 @ 17:32:13
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0