Ont om tid

Det har hänt en hel del sedan sist jag skrev..
Jag orkar inte gå igenom allt här,men en del punkter kan jag ju ta upp.

Först och främst så har vi varit på kalas hos Anton,vilket var väldigt trevligt.Härligt folk och kanongod mat.Eftersom han ska börja träna fotboll så fick han givetvis ett par benskydd av oss =)

Sen har inskolningen av Izabelle börjat på Nyckelpigan i Hörby.Allting har gått riktigt bra,så det är skönt!Idag får jag hjälp av Kerstin som ska skola in busen.Det blir en låång dag för henne (för busen alltså,ja även för Kerstin kanske he he),lämnade busen i Osbyholm kl. 5,40 imorse och ska hämta henne 17,00 igen.
Och imorgon upprepar historien sig.

Åter till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0