Tebax

till verkligheten..
Tillbaka på jobbet efter 1 veckas semester.Jobbar till 23,00,har lite dötid nu så jag passar på att slänga in ett inlägg.För tillfället har jag inget internet hemma så jag kommer inte kunna skriva lika ofta som förrut men jag ska försöka,så ge inte upp mig..

Vad har annars hänt då..

VÅREN HAR KOMMIT,ÄNTLIGEN!

Har fått löneökning men vet inte hur mycket,bara att det gäller från den första april..

Ja sen har det hänt en massa i lägenheten,jag har haft mina 5 första besökare (utöver pappa,Kerstin och F,då så klart),den första var Joakim,sen kom Kenth,Linda,Amadeus och Hugo..inte dåligt,eller hur!!

Min nya tv hänger på väggen,mitt kösbord och stolarna är ihopa monterade och madrasserna är på plats,så nu börjar det likna något  =)

Nu får jag ta tag i det sista på jobbet här,men först ska jag dricka en flaska vatten,törstar som bara den..

Ha en god natt alla och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0