Fettisdagen

Ja vi tjuvstartade ju i helgen med att äta semlor i lördags ju..Men jag skulle kunna tänka mig att äta en idag också..

Såna här dagar skulle det leverars semlor hem till alla gratis tycker jag.Likadant våffeldagen,det hade inte varit helt fel att det knackar på dörren och när man öppnar så får man en tallrik våfflor i näven.Mums!
Vem som skulle bekosta kalaset?
Vad sägs om ledningen i detta landet då pratar jag inte bara om våra Royaliteter,utan även riksdagsmän/kvinnor,politiker som har flera årslöner som månadsinkomster..

Jaja,det är en god idé i alla fall,bara jag slipper göra dem och leverera dem =)

Kommentarer
Postat av: sværmor

hoppas allt ær bra med er ;) hær e det bara fint ,,ge gumman en stor kram från farmor och sæg till henne att jag saknar hon ,,lova ,,,kramizar på er

2009-02-24 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0