Go with the flow

Allting flyter på här som vanligt,ingenting speciellt som händer och sker.

Igår var jag på medarbetarsamtal hos chefen,ja det gick ju kanon,så där är det absolut inga problem i alla fall.Fast det trodde jag väl inte heller.

Sen träffade jag min gumma Jenny och hennes lille Isak.Vi åkte ner till Wayne´s och fikade,sen körde vi inom Nautilus för att fixa och trixa lite där.Sen hämtade vi Jennys andra son Elias på dagis,sen körde vi hem till dem och bara satt och pratade.Mycket catching up to do.Mycket trevligt!

Idag är jag inne och jobbar,men jag skulle ha varit ledig.
Har fixat supermycket,röjt undan i dokumentationen och snart ska jag åka med en vårdtagare till en arbetsterapeut i Deltagruppen i Ramlösa..
Så idag har det varit lite gott och blandat,men det är skönt.

Ikväll ska F hämta Mathilda,men annars händer det nog ingen annorlunda idag.
Ska ju upp och jobba imorgon också...
Måste fortsätta lite i "Procapita" nu så bye bye!

Kommentarer
Postat av: sværmor

2009-02-13 @ 15:31:42
Postat av: Anonym

hørde att gumman blev glad før nattlinnena ,att hon tog på sig det direkt stæmmer det? då e det kul att skicka grejor till henne ,prata i tele med henne hon sæger ju så mycket att man næstan ej kan uppfatta det ,hon vill berætta allt men de går så snabbt ju,,,,,ja ja jag børjar bli gamal nær man ska tala sakta till mig hahhahah kram på er

2009-02-13 @ 15:34:48
Postat av: Marina

Ja hon blev jätteglad,hon tog på det ena direkt ,sen sov hon i det och när det var morgon ville hon inte ta av det,hon tyckte att hon kunde ha det på dagis.."Pin,mamma" sa hon och klappade sig på magen :)

Ja hon pratar mycket,lite grötigt men ändå.

Kramen

2009-02-14 @ 10:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0