Hoppsan

Vad tiden går.
Igår kom Kenth och Linda och vovvarna på besök,vi bjöd på tacos,vin och öl.
Tråkigt nog skulle pågarna upp och jobba men det gjorde inget för då blev det mer till mig och Linda ha ha..
Nä så farligt var det inte,men det var gott med vin och jag har under denna säsongen aldrig följt Let´s dance så dåligt,det bara blev så..Vi tittade på det men efter en dans så kom jag på mig själv med att inte ha sett dansen,ja lustigt förvirrat var det.Mycket trevligt!

Idag då,ja F jobbar ju som sagt.Sen bär det av till Osbyholm,vi ska hälsa på Kerstin och daddy och hämta hem vår älskade dotter.Hoppas F slutar i bra tid,för nu saknar jag min kelgris.

Nu får jag väl ta tag i denna dagen.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0