Oj oj

..vilken helg.
Igår var jag helt slut,jobbade mellan 7,00 och 16,00 som vanligt,men jag hade ju närmare 40 graders feber så det var lite tufft faktiskt.
När jag kom hem gick jag direkt och la mig,jag sov nästan hela kvällen,var vaken 2 timmar på senkvällen.Men bättre att hålla sig undan än att smitta familjen ju.Somnade i vanlig tid och sov som en stock precis hela natten.
När jag vaknade imorse mådde jag väldigt mycket bättre,febern är borta och jag mår bra bortsett från en liten förkylning men det har ju alla vid denna tiden på året..

Idag slutar jag redan 14,00 hur skönt är inte det då??!!
Sen vet jag inte vad som händer..

Linda nämnde någonting om att dem skulle bjuda på middag i helgen och det blev ju inte igår så kanske kanske idag?
Återstår att se.Hur som helst så blir det bra!

Annars då..?
Jag vet inte,jag går runt och tänker på jobbet jag har sökt,det lät ju bara så kanon,håller verkligen tummarna för att jag ska få det,men hade jag varit intressant hade dem väl hört av sig förra veckan..Jaja,jag väntar..

Ska hålla lite frukost nu så på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0