Orolig

Dagen började kanon,jag och gosen låg länge kvar i sängen efter vi vaknat bara pratade och kramades,hade det jättemysigt.
När vi gick upp började vi med att städa hennes rum..orkade inte igårkväll..

Sen satte vi på Mamma Mia,den är så föbannat bra..Men plötsligt brast det bara för mig..Tårarna rullade ner för kinderna jag fick en klump i magen och en orolig känsla i kroppen.Känslan har jag kvar,vet inte vad det är.Känner mig tom på något sätt,längesedan jag kände så här.Vet inte var det kommer ifrån.Jag har mina aningar om anledningar men ändå..
Usch vad det är jobbigt att ha det så här då.Varför idag?
Varför gråter jag,varför känner jag mig tom.
Varför känner jag mig ensam när jag har så många fina människor i min omgivning?
Jag fattar ingenting,men det är väl inte meningen heller..

Det blir nog bättre under dagen,man måste väl få ha sina dagar..??!
Oroa er inte för mig nu,jag klarar mig!

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

hej alla har vi våra dagar ,men det ær ju skønt att man kan gråta då de ska ju ur en...kram på er

2009-02-03 @ 14:12:29
Postat av: S.Bryde

Hej alla har sina dagar ju...men det ær bra att du kan gråta før det ska ur från kroppen ju,,,,kram på er

2009-02-03 @ 15:01:19
Postat av: Johanna på jobb

Hej tjejen! Låt det brista... och kanske är du lite låg i immunförsvaret och så.. då blir man också extra känslig och mottaglig för känslor, ju. Låt dig känna det du känner! Stor kram!!

2009-02-03 @ 17:11:06
Postat av: Kerstin

Hej Marina! Precis läst ditt CV. Jättebra skrivet och hade jag varit arbetsgivare hade jag anställt dig direkt. Ger ett väldigt ambitiöst intryck.

Allt ja allt på alla områden i livet kommer att gå jättebra ska du se...

Kramis

2009-02-03 @ 22:41:54
Postat av: Linda

Gumman då jag vet hur du känner.. Ett tecken på att du inte riktigt lyssnar på din kropp.. på vad du vill och inte vill.. du måste ta för dig lite inte bara ge och ge!! Lyssna på din kropp och låt det du kallar tomhet "ångest" bara finnas där!! Tänk inte på det utan bara låt känslan finnas så lovar jag dig Marina att den försvinner!! Jag har fortfarande samma problem ibland men det börjar bli bättre och bättre för mig så jag hoppas det blir det för dig med gumman!! Finns här för dig!! En stor omfamning från mig!!

2009-02-04 @ 11:53:37
Postat av: SL

STOR KRAM...

2009-02-04 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0