010109

Oj,det var ett tag sedan jag var här och skrev..Sedan sista inlägget är det så klart mycket som hänt.

*Jobbat.
*Firat jul i Osbyholm.
*Firat barnen som har blivit 6 respektive 2 år.
*Fixat naglarna.
*Solat.
*Shoppat.
*Haft semester.
*Firat nyår i Köpenhamn.
*Vi har till och med hunnit fira årets första födelsedag.Idag fyller nämligen Susann år.Congratz igen!

Nu har vi stigit in i år 2009,som för vår del kommer bli ett "förändringarnas år".Och förhoppningsvis till det bättre.
Så kära vänner: har ni några nyårslöften?
Jag har lovat mig själv att ta bättre hand om mig och min kropp,sen får vi se hur det blir med det...

Hur som helst,så är det snart dags att komma tillbaka till verkligheten igen,jobbar som vanligt lördag,söndag,så då kör det igång,har varit ledig i en vecka nu ju..

Jaja,God Fortsättning på er allihop där ute!Och tack för alla gulliga mess under jul- och nyårsdagarna!
Vi ses när vi ses!
*Puss*

Kommentarer
Postat av: sværmor

upps jag har lovat mig sjælv att sluta røka på måndag ..skit hur ska det gå ?? kram

2009-01-03 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0