Keep it up

Jag ska försöka skärpa mig med mitt bloggande nu.

Men det har återigen varit mycket runt omkring,mycket jobb och mycket annat fix och trix.

Igår hade vi Kenth,Linda,Ame och Hugo på besök,vi käkade lite middag och sen stack jag och Linda på Maxi för att handla lite gotte..
Väl hemma igen var det ju Let´s Dance som Linda absolut inte missar.Jag följer inte det men det är ju ett trevligt program att titta på ändå!
Finns lite bilder som ska läggas upp men jag sitter på jobbet nu och kan inte trixa med det då..

Idag är det jobb till 14,00,sen hem och fixa till mig ordentligt för sen bär det av till Höör.
Idag ska det bowlas,köras Go Kart,ätas god mat och drickas vin,tyvärr måste vinet vänta till efter Go-karten.
Fredrik ska ut på sitt håll ikväll så busen ska vara hos mormor..

*Om du vill veta något om mig så fråga mig direkt och inte någon annan är du snäll*

Kommentarer
Postat av: s.bryde

hej hoppas allt e gott med er alla ,,,kram ...

2009-01-25 @ 18:05:24
Postat av: Marina

Allt är bara bra med mig,men busen är lite dålig..

2009-01-27 @ 13:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0