Väntans tider

Ja,inte för att jag är med barn utan för att jag väntar på ett telefonsamtal.
Har ringt till VC igen för att tjata om läkareintyg för Izabelle när hon hade maginfluensa..personen jag pratade med skulle kolla lite sen komma tillbaka till mig så nu sitter jag här och väntar.
Det är ju konstigt att det ska vara så svårt att få ett läkarintyg på EN dag,när det finns personer som kan mygla sig till sjukskrivning på sjukskrivning,ja nog är det fel i systemet alltid men sånt är det.Det kommer alltid finnas människor som utnyttjar det också,så drabbas vi andra..
Vi får väl se om dem kan fixa det till mig,så jag kan skicka det till försäkringskassan,så jag slutligen kan få mina pengar det är ju ändå några tusen det handlar om..Finns alltid något hål att stoppa dem i he he he..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0