*Generad*

Nu så här dagen efter,så kan jag villigt erkänna att mina små fylleinlägg kanske inte var helt mogna..Men jag tänker inte ta bort dem,jag står ju för vad jag gör =)

Ja det var en mycket trevlig kväll igår..
Jag och Linda var lite fnittriga,härligt kul!Såå avslappnad,me like!

Tillbaka på jobbet då alltså..Det var inte många timmar jag sov inatt,men det börjar jag ju bli van vid..Denna gången var det visserligen helt självförvållat,men ändå..

Jag mår bra idag i alla fall,lite seg i kroppen,men vad gör det om hundra år =)

Idag ska busen hämtas,hon har varit i Borstahusen med mormor och morfar,mysigt för henne!

Imorgon: LEDIG,YEY!

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0