Heeelg

Igår efter jobbet så vet ni redan vad som hände för min del.
Körde till Osbyholm,hämtade busen och körde hit till Helsingborg igen.
F hade varit och handlat så vi skulle fixa till lite tacos (smarrigt som bara den),Kenth,Linda,Amadeus och Hugo kom också på besök.Så vi åt och umgicks.Mysigt värre!

Idag är det jobb som ni också redan vet,jag får ge tusan i att berätta i förväg vad som ska hända för sen har jag ju inget att berätta =)

Efter jobbet ska jag inom F,han har tvättat mina och busens kläder idag supersnällt!!Sen ska jag och busen köra ut till Hyllinge,till Petra och Elias,det var längesedan vi sågs nu.

Sen bär det av hemmåt till Hörby så vi kommer i säng i tid,ska ju upp tidigt imorgon.Vi ska köra hemmifrån kl 8,00. Hoppas vädret blir ok,så som det är idag räcker ju,fast liiite varmare hade varit skönt..men jag ska inte utmana vädergudarna =)

Egentligen har jag sååå mycket att göra hemma så jag skulle behöva flera dagar till att bara vara hemma och fixa,men jag väljer att leva livet istället..Hemmet står ju (förhoppningsvis) kvar när man kommer i vilket fall som helst,och det är väl ändå ingen som städat och hängt upp lampor och så till mig under tiden jag varit borta..Självstädande lägenhet sökes!

Nä nu sitter jag bara och skriver en massa onödigt strunt så jag tar och går ut och jobbar istället.
Ha en fin dag alla!
*Tjingeling*

Kommentarer
Postat av: Petra

tack för senast,kul att du kom ut till hyllinge ;)

2009-06-15 @ 23:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0