Jojo

Säger bara en sak:

SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA!!!
LIFE STINKS HA HA HA!!

Nog om det.

Jobbar kväll idag,känns ganska ok faktiskt.Brukar ha värsta ångesten när jag ska jobba kvällarna,men inte idag.Idag mår jag bra,ja rent av kanonbra.

Jag har haft en underbar förmiddag med min lilla busunge.Hon är bara för Goooo!
En fågel viskade i mitt öra att även fröknarna på dagis tycker att hon är för härlig och det är ju alltid roligt att höra =) mitt lilla charmtroll!
Idag när jag lämnade busen på dagis dyker helt plötsligt en klasskamrat från gymnasiet upp,det visade sig att hon har sitt barn på avdelningen sidan om busens.Och saken är den att dem två avdelningarna brukar alltid göra saker tillsammans och det är också på den avdelningen som öppning samt stängning sker..Skitkul ju!

The eagle has landed..

WHAT COMES AROUND,GOES AROUND.....


Kommentarer
Postat av: s.bryde

hoppas allt e bra med er! sjælv e det kanon ska ju till hbg i morgon på studentfest två stycken ,till mina syskons barn kul som fan och jag ska ha Mathilda med hon ville så gærna følja med kul ær det hon ælskar att træffa slækten ju ,ha de gott

2009-06-11 @ 20:21:52
Postat av: Marina

Allt är bara bra med oss!

Hoppas ni får trevligt!

2009-06-11 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0