Jisses..

..vilken dag jag och Linda hade igår.
Vi körde till Ängelholm för att besiktigta Kenths bil.Sen säger jag inget mer om det.
Vi körde inom McDonalds i Ä-holm för att äta deras frukost,klockan var då 10,05 och frukosten serverades inte längre..typiskt nä då ska vi inte ha nåt och tackade för oss..
På vägen hem körde vi till Bali för jag ville så gärna kolla deras idéer då var klockan 10,20 och Bali öppnade inte förrän 11,00,orka vänta i 40min,not!Så vi körde igen.,
Vi kände att vi var tvugna att äta något så då blev det McDonalds på Väla istället,vi beställde och tjejen i högtalaren kör fram till andra luckan,tack.Det gjorde vi,vi väntade,väntade och väntade,jag tittade undrande på Linda och frågade henne om vi verkligen stod rätt..Ja sa Linda det är rätt..Ok...Efter en stund sticker en tjej ut huvudet genom en lucka en bit fram och då fattar vi att vi stått fel och brister ut i asgarv..Linda kör fram och vi kan lugnt betala och få vår mat..Ha ha ha..

Ja,jisses vilken dag...Men riktigt kul hade vi,genom skratt har vi nu förlängt våra liv hur långt som helst!
Tack för igår min kära vän!

Jag och busen körde och handlade lite mat sen åkte vi hem för att tillaga den,och busen fick prova på att göra något som hon fullständigt älskade; Eftersom vi inte har har någon kötthammare,så fick vi ta en slev och banka ut kotletterna med och detta blev busens uppgift.."Banka,mamma,banka".Tråkigt nog fick jag ingen bild på henne när hon var i sitt esse,men kul hade vi!

Idag var det upp innan ottan som vanligt,jobbet kallade ju..Och nu sitter jag här,förkyld och gnällig..
Men vädret är ju helt kanon,så det är ju skönt!!Ut och njut ni som kan,själv ska jag sitta här vid datorn i 1,5 timme till..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0