Såå skönt

Trots jobb,så är detta en helg som går i lugnets tecken.

F har tagit barnen och åkt till Köpenhamn,dem åkte igår kväll och kommer först imorgon.

Ibland är det bara såå skönt att vara själv.Och som jag har sovit inatt,jag gick inte och lade mig förrän 23,00 (!),men sen har jag sovit hela långa natten fram till några minuter innan klockan ringde kl 6,00.
Morgonarbetet har gått lugnt och sansat till,utan stress.
Jag har inga planer heller efter jobbet,jag kanske solar om jag har lust sen kanske jag köper en flaska vin så man har det att smutta på ikväll vid tvn,man får ju ta och se Melodifestivalen idag.Messade min syster innan skulle höra om hon ville komma så vi kunde umgås lite och titta på MF ihop,vilket vi gör alldeles för sällan,men det kanske blir lättare sen.Hur som helst så skulle hon till Stockholm och se den på plats,kul för henne ju =)

Jag ska nu ta och äta lite,vi hörs säkert senare..eller ja vi får se..
*Puss och Kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0