Ska det någonsin sluta

Vilken helg den har  bara precis försvunnit,i fredags kom Hilea,Joakim och Liam på besök en snabbis..
I lördags var vi ju hos Kenth och Linda för att fira Linda alldeles för sent men ändå..
Igår söndag körde vi till Osbyholm,till daddy och Kerstin.Skulle lämna bilen där för den ska kollas igenom ordentligt idag så nu ska jag köra Kerstins bil ett par dagar =) snällt att jag får låna den så jag inte är helt utan bil,för det vore ju katastrof i den här lata damens värld..

Natten har varit helt för j-lig,busen har varit vaken hela natten (i princip),och då har ju givervis jag också varit det..Hon har hög feber (39,6) och ont i hennes öron.Det högra örat har det runnit ur nu på morgonen..Det var bara att ringa VC imorse och få en tid,antar att det är dags för penicillin..igen..Undrar om dem kan kolla mig också när jag ändå är där,har också ont i öronen eller ja framförallt i det ena..Fast jag tror inte att jag har öroninflammation utan det är min hals som spökar så det går ut i örat..
Jaja,det blir till doktern med busen i alla fall idag.Även om hon inte får penicillin måste jag köpa hem alvedon till henne det stillar ju lite i alla fall..

Så nu är jag hemma från jobbet..igen..usch min lön nästa månad kommer inte bli någon hit..Men busens hälsa är viktigast när allt kommer omkring..

På återläsande
*kramen*

Kommentarer
Postat av: sværmor

upps så dåligt samvete jag får det ær ju sækert jag som smitta henne førra helgen ,den stackaren ,ge hon kramen från farmor ,hoppas hon blir frisk snart

2009-03-23 @ 12:45:52
Postat av: Marina

Äsch,tänk inte så.Alla barnen på dagis är snoriga så hon kan lika gärna ha fått det där..

2009-03-23 @ 15:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0