Snart så..

Jag slutar snart,hur gudomligt känns inte det då!Min tå dunkar efter allt rännande upp och ner för backar och upp och ner i trappor..Men nu ska jag snart hem,yey!

Och kan ni tänka er,idag har jag träffat på självaste Biskopen,eller ska jag skriva Ärkebiskopen..Jodå,Anders heter han och kommer ursprungligen från Lund,men är numera verksam i Stockholm ju..Ja,jag är ju inte katolik så jag måste säga att det inte är så stort för mig men desto större för andra att få träffa denna ärofyllda herre..
Nog om det.

Ska fixa och trixa det sista här,sen dra mig hemåt,där familjen väntar..
Jag hörde en fågel viska i mitt öra att vi eventuellt ska hem till Kenth och Linda och äta middag..Fåglar kan ljuga så man vet aldrig,återstår att se,men det hade varit trevligt!Är riktigt sugen på ordentlig söndagsmat!Potatis,köttbit,sås och en smarrig sallad!Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0