Sug i tarmen

Ja nu är det dags för den förbannade mensen igen..
Jag har ett otroligt sug efter Yoghurtlakrits,ja man hittar den bland naturgodiset..men inte på Maxi (typiskt)..Och det låter inte gott men tro mig det är det,fråga Linda hon smakade det för första gången i lördags och var högst tveksam,men hon trillade dit hon med =)

Igårkväll kom vi precis som fågeln viskat,iväg till Kenth och Linda,det bjöds på tacos.mums!
Det färgades också lite hår,precis som vi hade pratat om dagen innan,skönt att få det gjort..
Vi hade en mycket trevlig kväll (som vanligt),tack för allt!

Dagen idag har gått i seghetens tecken,röjt lite på balkongen,ett under att jag vågade mig ut där igen efter att jag brutit min tå ha ha ha..riktigt dålig ursäkt hade det varit för att få slippa städa färdigt där..Ja det är fortfarande inte färdigt för där är en del grejor som måste ner i förrådet och ännu mer som måste slängas.Där är också 2 säckar med kläder som ska kastas..Usch,vad jobbigt..Vill inte nu i alla fall.

Ska uppdatera lite i Izabelles babybok,måste föra in lite roliga datum och lite sådant som jag varit alldeles för dålig på..Nu kan hon ju till och med räkna,än så länge bara till tre men ändå..
Bye for now

Kommentarer
Postat av: sværmor

det låter gott ,har du sådana hemma så kan man få smaka dom i helgen ;) hoppas de e bra med er alla

2009-03-18 @ 11:13:10
Postat av: Marina

När jag kom hem i söndags efter jobbet,hade F ätit upp alla..Men jag kan fixa nya till helgen..

Jag är direkt genomförkyld men annars är det bra!Kram

2009-03-18 @ 11:19:27
Postat av: sværmor

e du bara førkyld;) vænta bara det kommer mera .haha jag har ont i halsen ,skallen feber førkyld men en liten øveraskning till dej :de børja med førkyldning :)

2009-03-18 @ 13:16:24
Postat av: Marina

Det brukar vara så..

2009-03-18 @ 14:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0