Usch

Någon som såg Criminal Minds idag?
Jag gjorde och på något sätt så kröp detta avsnittet in under skinnet på mig..Fy,vad hemskt.Jodå,jag förstår att det är tv,men kan ändå inte blunda för att sådant faktiskt sker i vår våldsamma värld..
Jag tänker inte berätta mer eller prata mer om det här,ni som såg det förstår säkert vad jag menar..

Annars idag:
Jobbat.Jättetung i huvudet,3:e morgonen i rad som jag vaknar och håller på att kvävas av en slemklump i halsen som inte ger med sig förrän efter ett par timmar..Obehagligt men inte oövervinnerligt..

Akuttvättat lite har jag också gjort idag.

Imorgon skulle jag egentligen varit ledig men nu kör alla utbildningar igång på jobbet,imorgon är det Oral hälsa eller med andra ord munhälsovård som står på schemat.
Sen ska jag träffa kära Johanna,ske ses en runda i stan tror jag,fika lite eller kanske rent av luncha,ja tiden får utvisa.

Nu börjar mina ögon bli lite trötta,ja nu är jag ju uppe på övertid igen..Jag har inte sovit bra på två nätter så det ska bli spännande och se hur denna natten blir,håll tummarna för mig!

*Natti natti*

Kommentarer
Postat av: sværmor

ja vad sa jag de børja lætt med en førkylning ,,men som jag skrev vænta bara ....fy før satan vad man må dåligt då ,,kram

2009-03-20 @ 22:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0