Förändringar i sikte

på fler plan än vad jag egentligen hade velat,men så får det bli!

Idag blev jag inkallad till chefen..Vi slog oss ner i hennes sköna fåtöljer och hon inleder med: Marina,hur mår du?
Något frågande svarade jag:Jodå jag håller ihop och kämpar på.

Chefen: Bra!Jag behöver din hjälp.
Jag: Ok?
Chefen: Jag behöver en driftig person med många ideér och som klarar att ha många bollar i luften.
Jag: Ok?
Chefen: På måndag hålls det en fördjupande utbildning i dokumentation,intresserad?Kan inte tänka mig någon annan än dig,du skulle passa perfekt som dokumentationsansvarig..Jag vet att du har mycket med nyckelansvar etc..bla bla bla..Nå,vad säger du?
Jag: Ok..Jag har ju varit det innan men avsagt mig det på grund av tidsbrist..
Chefen:Säg till vad du bhöver så ska vi ordna det.
Jag: Ok,högre lön =)
Chefen: Ha ha ha...

Sen kom vi fram till att jag ska på utbildning på måndag och blir ledig på onsdag istället,någon högre lön..blir det NOG inte..Men det var värt ett försök  =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, shit! Hon är verkligen bra på att se vilka som kan, och att primera den!! Jag har sagt åt henne att det finns särskilt duktiga usk i Eneborgsgruppen... Hon visste det redan, men hon ser det nog mer och mer :) Bara ta åt dig, och kräv kompensation i någon annan form.. LEDIGT till exempel.. fler lediga timmar än de timmarna du går in på utbildningarna och sånt..! Hon ordnar nog det!!

Jag jobbar fredag-tisdag så nån av dem dagarna kanske vi syns? Jag är ju på Fredriksdal hela helgen dock, men vi får väl se om vi rings :) Jag sitter inne med luren nämligen! KRAAAAAAM

2009-05-07 @ 12:26:28
URL: http://joy.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0