....!

Jag behöver egentligen inte skriva att det var längesen jag hittade hit sist..
Jag har säkert inga läsare kvar heller,men men..
Det är bara till att börja om ju =)

Självklart har det hänt en del sedan sist.
Men den största förändringen är nog ändå att jag bytat jobb.
Jag lämnade mina kära kollegor i Helsingborg för ett jobb lite närmare hemorten.
Allting började kanonbra,bredvidgång är ju inte så svårt,speciellt inte om man får gå med bra personer och det fick jag =).

Nu har jag jobbat där i 3 veckor och börjar komma in i det.Till en början var jag besviken på själva arbetet,trodde att det skulle vara mer spännande.Men nu ser jag det ur en annan vinkel och jag trivs mer och mer..det är faktiskt spännande.
Det är ett härligt gäng jag jobbar med så dagarna går såå fort!

Jag är hemma 16.00 om dagarna istället för 17.00 och det gör ganska mycket,innan fick jag lägga mig vid 21-tiden för att orka..och det är svårt att bryta ett gammalt mönster,men nu börjar jag kunna vara vaken liite längre =)..jag har fått mitt liv tillbaka..

För övrigt rullar livet på och jag försöker hänga med.

Snart väntar Kreta,där ska vi vara i två veckor,denna familjen samt min pappa och Kerstin.Det ska bli sååå skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0