Lite motgångar

Just nu går det mesta i motvind,men jag vet ju att det brukar vända så det är bara att hålla ut :)..
För en månad sedan köpte vi en laptop (igen) då jag är i stort behov en i skolan.Allt skolarbete görs på laptopen.
Men..
I förrgår så tyckte den att den inte orkade mer,så hårddisken pajjade.Allt är bara borta..Ja man ska ta backup på allt,men det gör man inte hela tiden...
Jaja inget att bry sig om,eftersom det är ett hårdvarufel så går det på garantin så det vara bara att åka tillbaka till butiken och lämna in den,men den är borta från mig upp till en månad :(..
Efter lite gnäll till butiken så erbjöd de mig en lånedator,viilket jag varmt tog emot.Det är en av de mest slöamaskiner jag har jobbat med,men den gunkar iaf :)
Så nu är jag tillbaka i skolan och väntar på nästa föreläsning i programmering..

Det är verkligen hur kallt som helst ute,men bortsett från det verkar det bli fint väder, så ha en skön fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0