Trakasserier

Är det någon där ute som vet hur det är när man fotar gärningsmän under pågående brott??
Jag menar man får ju inte ha en videokamera som filmar personer utanför sin trädgård.
Inatt vaknade jag av att 3 män (läs pojkspolingar) stod och gapade under tiden de väntade på bussen.
När jag tittar ut står en av dem och pissar på vårt staket och en annan står och kramar en snöboll som han sedan utan vidare kastar på vårt sovrumsfönster.Jag vill tillägga att detta inte är någon engångsföreteelse vi får stenar kastade på våra fönster,någon har ryckt sönder ett par brädor på staketet, på dagarna tycker folk det är helt ok att stå med ryggen mot busshållsplatsen och stirra in i vår trädgård och vårt hus.Detta händer alltså medan folk står och väntar på bussen.
Till saken hör att vi inte får höja vårt staket för att i alla fall slippa insynen....!
 
Jag hade kunnat ta en bild på nattens händelse och gärningsmän men jag gjorde aldrig det för jag tror inte det är lagligt och har därmed ingen nytta av det heller..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0