Alltid något!

Dagen började ju något grå och tråkig men sen sprack det upp och blev riktigt vart och fint!
Jag och lillgumsan har passat på och varit ute,hade henne i bärselen det är såå mysigt för då kan man passa på att kela lite..

Men nu får det väl ändå vara nog med tråkigheter och bakslag.Idag när Fredrik var på lunch är där en gubbe som backar rakt in i vår bil,hela reg-skylten där framme är helt intryckt liksom plåten/plasten bakom skylten..Sanslöst!
Så det var bara att ringa försäkringsbolaget för att få reda på hur vi skulle göra nu..Fredrik och gubben hade redan fyllt i skadepapperna så Volvia tyckte att vi skulle köra till närmaste volvoverkstad så dem tittar på bilen och faxar papperna.Alltså,nästa samtal var till Bildeve men han var inte inne för tillfället så han kunde inte se när dem hade tid för oss.Han bad mig ringa efter en halvtimme.Jag väntade snällt en halvtimme sen ringde jag igen and guess what,onsdagen den 18:e ska vår stora Bettan in på verkstad..Varför ska det alltid vara nåt?

Ikväll var det menat att jag och Linda skulle festa till det lite och att våra pojkar skulle ta hand om Izabelle men så blev det tyvärr inte.Linda måste jobba natt,tradigt jag som hade sett framemot att umgås lite och bara vara..Jaja,det får bli en annan dag.Istället blev det så att Fredrik ska ut till Jocke och Lindas nya hus och hjälpa dem att renovera lite.Så då blir jag sittandes här själv,man vad står man inte ut med för sina vänners skull ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0