Skön start!

Vilken härlig start på den här dagen!Jag och Izabelle har varit ute på en morgonpromenad,vi köpte bullar med oss hem så att hela familjen kunde äta en god frukost!
Inatt har jag fått sova en del i alla fall men trots öppet fönster och fläkt hade vi 28 grader i sovrummet,det är på gränsen till olidligt!
Idag mår jag mycket bättre och är på kanonhumör!Jag hade nog bara en allmänt dålig dag igår,det händer ju även dem bästa,inte sant?
Vi har lite olika planer idag.Fredrik har försökt ringa sin pappa,så Fredrik,Mathilda och Izabelle kanske ska träffa honom,ska dem det så ska jag passa på att ta hand om mig själv litta..
Annars funderar vi ju på Maria staden och lekplatsen där..Vi får ju se vad det blir..Annars finns det ju en möjlighet till att vi sticker till stranden en runda..

image113

image109image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0