Idag är det ingen vanlig dag...

...för det är alla mammors dag!

ConGratZ All Mums Out There!

Till min kära mamma:
Du var en mycket speciell person,du var ju min mamma.image64
Saknaden efter dig är enorm,jag tänker på dig varje dag.
Jag har många härliga minnen från vår tid tillsammans.Det minneförrådet kan inte utökas,men det kommer definitivt alltid att finnas kvar!
Livet är inte rättvist,jag vill ju ha dig här hos mig!
Men jag måste berätta att pappa gör ett kanonjobb med att ta hand om mig.Han har mycket hjälp av Kerstin.Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dem!
Du ska veta en annan sak; Jag har lärt mig mycket om livet och jag har blivit en mycket starkare person sen du lämnade oss.Min värld vändes upp och ner men det behövdes.Nu mår jag bra,jag vet att pappa mår bra!Vi har gått vidare med våra liv,och vi har det bra!Vi har våra familjer,vi har varandra!!
Mamma,jag sa inte detta tillräckligt ofta,men jag älskar dig djupt!!

image63
♥ Din Minna Pinna ♥

Kommentarer
Postat av: Deci

Åh gumman , så fint skrivit . Fällde en del tårar nu . Kraaaam

2007-05-28 @ 22:36:37
Postat av: Marina

Tack gumzi!

2007-05-29 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0