Idag måndag..

Helt ok natt.
Snuttisen skrek sig till sömns igå.Hon började 21,30 och slutade ca. 22,30,sen somnade hon och sov till 06,00,fick lite mat somnade om till 08,30.Tack för det gosen!

Var iväg på Maxi i morse för att handla bröd och mjölk,skönt när det inte är så mycket folk..

Pratade en runda med Lindagumzen idag,vi har inte pratat på ett tag,till och med batteriet på telefonen sa ifrån..ha ha ha

Hon och Fredrik kom i alla fall fram till att vi skulle gå en långrunda i Pålsjöskog idag.Och då skulle vi även passa på att picknicka där..Hoppas bara det är uppehåll..

Ikväll spelar HIF hemma mot Örebro (tror jag att det var),Mia var snäll och erbjöd oss sittbiljetter till matchen..Jag är inte så sugen på att gå,men Fredrik vill..Vi får se om han kommer iväg...

Nä nu ska jag mysa med darlingen sen ska jag hoppa in i duschen en runda..See Ya!

♥ Love Is In The Air ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0