Back to square 1

Varför är det alltid så att när man tror att allt är bra då händer det något som får hela jävla tillvaron att  vändas upp och ner,men men skit i det nu!
Tänker INTE lägga någon energi på sånt som varken rör mig eller min dotter sen får folk agera precis som dem själv vill.
För tillfället är det kaos överallt men jag har bestämt mig för att inte ta åt mig av det längre,den tiden då man var för dum för att förstå att folk försöker trampa på mig eller bara är helt respektlösa mot mig,är förbi!Och tänk så fort man sätter ner foten blir det liv i luckan,skrattretande!
Ett och annat missförstånd kan dyka upp så är det alltid och är det jag som missförstår är jag den första att be om ursäkt..
Men slutpladdrat om den saken.Gjort är gjort.
Whatever!
Nu är jag på jobbet men jag börjar inte förrän 14,men det är skönt att kunna sitta i lugn och ro en stund innan.
Att jobba kväll tillhör inte riktigt mina favoriter men det är något som måste göras helt enkelt.Det är min 3:e kväll i rad och det känns,men denna dagen är väl snart också avklarad..
Usch,vad jobbig det var att gå hemifrån idag,sakanr min gosegos såå mycket redan!
Men nu är det jobb som gäller!
Ha en trevlig kväll alla,för det ska jag se till att ha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0