En dag här

Vi kom till slut iväg till Osbyholm.När vi kom fram var pappa i full gång med att göra brunkål och parallelt med den griljerades skinkan.
Efter några timmar tog Kerstin,jag och busen över i köket.
Jag kokade knäck,Kerstin och busen bakade bullar.Givetvis finns det bildbevis på lillfias bedrifter..Men dem får komma upp lite senare.Nu väntas det nämligen besök här,det är Helena,Rickard och Anton som kommer..Det ska ätas lite brunkål,skinka och prinskorvar,mums!

Klcokan är bara halv 6 men det känns som om klockan är mycket mer för det är så mörkt och en hel del har gjorts under dagen ju..

Nu får jag nog ta och runda av här,med att säga:
Varför tro/inbilla dig att du är såå bra när du i själva verket faktiskt har misslyckats med dina åtaganden?

En del ljuger så för sig själv och det blir riktigt synd om dem när dem vaknar upp och inser att hela deras liv är en bluff..Usch och fy,stackars krakar!

Åter till familjen,bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas allt är bra med dig!! Tänker på dig!!

2008-12-15 @ 19:10:53
Postat av: Linda

Det var från mig :)

2008-12-15 @ 19:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0