Lite unreal

Tusan!
Imorse när jag låg kvar i sängen för att morna mig lite,ryckte hela sängen till.Det kändes obehagligt men jag tänkte att jag kanske inbillat mig..Sen tänkte jag inte mer på det förrän jag kom hem till en av mina kära vårdtagare,som då frågade mig om jag kände av jordbävningen??
Förtsa spontana svaret var nej,men sen kom jag och tänka på sängen,så jo visst kände jag av det!

Jag kan tycka att det är lite obehagligt,vi är ju inte vana vid skalv här i Sverige..
Men nu fick jag i alla fall klarhet i vad det var som kndes och att det inte var jag som inbillade mig,så det var ju skönt!

Annars så rullar livet på och i lägenehetssökandet har det lagts ut lite fler krokar,sen om det ger någor det får vi se.

Sitter nu på jobbet efter morgonarbetet här är lugnt och stilla nu innan alla kommer in från morgonrundan.Skönt.Tanken var att jag och Linda skulle spinna idag men sanningen att säga så pallar jag inte,har haft 2 riktigt jobbiga nätter hemma,busen är dunderförkyld,får knappt ingen luft.Ögonen är kletiga.Så jag bara antar att det snart dyker upp en ögoninflammation med..Undrar när hon ska få lov att vara frisk?

Ska snart på möte så vi jag får titta in lite senare kanske..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är det bästa - att fynda!! hehe

Hoppas Izabelle blir bättre snart!

2008-12-16 @ 11:09:34
URL: http://sandrolin.blogg.se/
Postat av: Linda

Gumman förstår att du är slut, tråkigt för Izabelle att hon ska vara sjuk hela tiden :( Hoppas allt är bra annars.. Kram

2008-12-16 @ 15:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0