Luciadagen

Såå härligt med en sovmorgon,det var ett tag sedan om man säger så.
Fredrik började riktigt tidigt idag och dessutom skulle han hämta upp Mathilda för hon skulle få följa med honom idag.Det är ju jättekul för henne,så det ska nog gå bra!Bland annat skulle dem köra till simrishamn,så det är ju en bit att åka...

Tanken var att jag och busen skulle ha kört till pappa igår,men det blev alldeles för sent så vi ska köra idag istället.Nu sitter busen och tittar på barnprogram och jag siter här,men det blir inte långvarigt för vi ska göra oss redo att åka.

Idag fyller min kära mormor år,så ett jättegrattis till dig!

Men nu ska jag göra lite frukost,havregrynsgröt och en smörgås för min del,säkert likadant för busen..vi får väl se vad hon vill ha.

Jag kikar in senare om jag har tid och lust!
Annars får ni ha en trevlig helg!

*puss och kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0