Ny vändning

Mitt liv har helt plötsligt över en natt tagit en helt ny vändning.
Men jag tror ändå att detta blir det bästa för alla parter.Det kommer vara en tung period nu men jag vet att jag kommer klara mig ur den och bli starkare.
Människor kommer och går i ens liv,det är bara så det är.Jag vet att varken mitt eller Izabelles liv kommer bli detsamma,självklart både på gott och ont.

Kanske kommer jag kräka av mig här eller så blir det inget skrivande av alls,som sagt en mörk period nu och mycket att tänka på och ta tag i.Men nu vet jag åtminstonde åt vilket håll jag ska gå och bara det är väldigt avslappnande i sig..

Annars jobbar jag på som vanligt,gosen är på dagis för första gången på 2 veckor..Jag slutar om en timme.När Fredrik slutar så ska jag ta mig iväg och se om jag kan göra något för mig själv ska bli andra bullar nu.Nu har jag ju bara min buse och mig själv att tänka på..Allt ordnar sig det är jag alldeles övertygad om,det kommer ta tid men det får det göra,det är bäst så här!

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

hoppas allt løser sig till det bæsta før er alla ,,,tænker på er alla tre ..kram ,,ge gumman en puss o kram från farmor

2008-12-10 @ 15:38:10
Postat av: hilea

allt löser sig på något sätt vare sig man vill det eller inte... kram

2008-12-10 @ 16:54:37
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag vet att allt löser sig,vi kommer klara oss bra allihop på ett eller annat sätt.Vi kommer att fokusera på gosens bästa...

2008-12-10 @ 17:28:37
Postat av: Kerstin

Vi finns här för er alla tre. Dömmer ingen och vi vill hjälpa om vi kan. Bara hör av er.Stora kramen från oss båda.

2008-12-10 @ 19:15:05
Postat av: Anonym

Gumman detta kanske var det bästa vem vet?! Finns här för er det vet ni!! Kram

2008-12-10 @ 20:13:05
Postat av: Helena

Delad glädje är dubbel glädje.

Delad sorg är halv sorg.

Fast vi inte hörs o ses så ofta finns jag alltid här.

Mail, telefon eller mellan fyra ögon, mitt på dagen eller mitt i natten..... spelar ingen roll.

Massor av kramar.

Tänker på er!!!!

2008-12-10 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0