Tummen

Då håller vi tummarna igen,busen har inte kräkt inatt...Men det har ju hänt förrut så denna gången vågar jag inte ropa Hej..

Hur det än så är så har det gått lång tid nu och det behövs ett läkarintyg..vilket skulle visa sig inte vara så lätt på det där förbannade stället.
Så hädanefter ska jag ringa till VC och sjukanmäla henne fall i fall hon är sjuk längre än en vecka,så dem kan skriva det i journalen så behöver det ju inte vara så svårt sen att skriva ett intyg om att hon varit sjuk...Eller hur är det annars dem menar med att det är svårt att skriva ett intyg i efterhand??Här går man och betalar en jävla skatt  varje månad och så kan man inte få ett papper på att ens dotter varit sjuk bara för att det finns idioter där ute som utnyttjat systemet tidigare.Ja men då drar vi alla föräldrar över en kam..Man ser väl om det är återkommande eller?

Så ja då har jag fått kräka av mig det med..

Imorgon ska jag jobba som vanligt igen för då är ju darling hemma med busen.Ska faktiskt bli skönt att jobba lite.

För tillfället tittar gosen på Meckar Micke och lägger pussel..Men hor superrädd samtidigt för dem håller på att renovera ett badrum i vår trapp och det låter ganska mycket och högt och då blir hon rädd..
När gosen har vilat ska vi ta på oss och gå ut för att posta ett superviktigt brev..Så får vi lite frisk luft med,härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0