Inte bloggat på länge

Har inte haft varken tid eller lust att sitta och blogga den sista tiden.Men idag nu när jag sitter på jobbet och väntar ut tiden så är det dags..
Så vad har då hänt?
Fredags:Jobbade till 16,00,hämtade Izabelle på dagis.Älsklingen hämtade Mathilda.
Sen var det vattenkrig mellan barnen och älsklingen,själv smet jag iväg för att shoppa lite.
Lördag:Trött,älsklingen jobbade så jag umgicks med barnen.När älsklingen kom hem grillade vi lite sen var det dags för mig att cykla och jobba till 23,00...
Söndag: Jobbade till 14,00 sen hem och iväg till Ängelholms Hembygdspark med familjen och Mile och Julia följde också med.Där är verkligen hur mysigt som helst,barnen matade djuren och hade superkul.Har några goa bilder att lägga upp,men det får jag göra när jag kommer hem.Vi avslutade med att fika en runda,härlig dag var det!Sen var tanken att vi skulle åka hem till Mile eventuellt grilla.Men vår lilla buse var så trött att hon somnade i bilen på vägen hem så jag fick stanna hemma med henne.Älsklingen begav sig till Mile,en chans för han att vara barn och fru ledig och umgås med sin gamla vän!
Måndag: Ledig!!!Spenderade dagen med familjen,på kvällen spinnade jag som vanligt,fy tusan vad jobbigt det var men det gav riktigt mycket!Sen hem,duscha och i säng.
Idag: Jobb till 16,00,hämta busen sen hem och hålla kväll,darlingen jobbar så han kommer hem senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0