Det blev en dag på stranden

Igår var jag ledig från jobbet,så jag tog min miniälskling på cykeln och trampade ner till stranden.Vi hade en heldag där och bara mös,hon var så duktig hela dagen så det var jättekul!
När jag sa till henne att vi skulle bada så skrek hon ja och vi gick ner till vattnet,men när det kom en liten våg över hennes fötter rös hon,vände sig om och sprang upp i den varma sanden..Sen vågade hon inte gå ner till vattnet på några timmar men till slut rusade hon ner och ut i vattnet,sen fick jag knappt upp henne igen,hon tyckte det var superkul att leka i vattnet.
Det var verkligen en härlig dag!

Idag har jag jobbat igen och Izabelle har varit på dagis för första gången på 1,5 vecka.
För tillfället är hon med pappa och Jocke på Råå,dem skulle gå där och strosa litta och titta på brudar..hehe..Sen skulle dem väl passa på att ta en matbit ute någonstans också.
Så nu sitter jag här och har lite ensamtid,skönt!Jag ska passa på att lägga mig på balkongen..
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: S.Bryde

ha ha gumman skulle jag ville se på stranden ,varfør bor jag så långt bort

2008-06-04 @ 12:23:02
Postat av: Marina

Ja det är dåligt att du bor så långt iväg ;)

Ja det var en riktig syn faktiskt!Synd att jag inte hade kameran med mig..

2008-06-04 @ 14:15:17
Postat av: S.Bryde

hallo alltid kamran med fattar du det;);) du måste tænka på mig jue !!!hahahhahahh

2008-06-04 @ 21:05:12
Postat av: Marina

He he,sorry..

2008-06-04 @ 22:18:42
URL: http://marinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0