Gårdagen

Jag jobbade till 16,00,sen var tanken och planerna att jag skulle till en kär vän och äta gott och umgås.Men så blev det inte.
Utan i stället så var hela familjen på Maxi som nyss öppnat på Råå.Fin butik,men stirriga människor/kunder..
Jaja,nu har man varit där i alla fall..

När vi kom hem hann vi inte mer än doppa ändorna i soffan så ringde Linda,efter en stunds pratande kom vi fram till att vi skulle till Bruces och grilla,hon tyckte det lät så mysigt när jag berättade om familjens lilla grillkväll där i fredags..
Så vi packade ihopa oss lite snabbt,hämtade Linda i strövelstorp och körde till Bruces.Darlingen fick köra eftersom han ändå skulle upp och jobba..Jag och Linda drack några öl,gott var det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0