Herregud vilken dag

Igår  startade dagen tidigt,hela familjen stod startklara 7,30,först körde vi och tankade och tvättade bilen sen köpte vi bullar och sen bar det iväg till Osbyholm.
Väl där åt vi bullarna sen passade vi på att umgås lite.Vi stannade på middag men sen blev det dags att köra..Pussade miniälsklingen hejdå och sen iväg..Fast inte hem direkt utan till ludvigsborg där lämnade vi vår bil och "reservdelarna" till den..Andreas fix...
Klockan sprang iväg och det blev ilfart hem.Göra sig iordning,plocka undan lite,för sen skulle jag få lite besök..Älsklingen stack iväg med Jocke någonstans ville inte vara hemma när mina vänner kom.."palla lyssna på er när ni druckit"..
Hmm,jaja..
Lagom till jag hann bli färdig kom dem en efter en..Petra,Ann,Susan och Jenny,vi skulle ha setts på gröningen innan det stora partajet men jag var inte riktigt upplagd för att sitta där i halvtråkigt väder..
Men vi hade trevligt här hemma,öl och lite skitsnack sen var det dags att åka ner..Stort tält på gröningen med kanongos mat från mölleexpressen,god dricka (vin och öl),gott sällskap och rolig underhållning gjorde kvällen perfekt.Hade så förbannat kul.Jag träffade även min gamla arbetskollegor från Bergaliden och det är också ett hräligt gäng!
Bandet slutade spela 24,00 så drog jag och Petra vidare,givetvis öppnade himmeln sig och vi blev dyngsura men lika glada för det var vi,för vad tusan gör det om hundra år?Det blev en kort men rolig kväll/natt i stada.
Väl hemma råkade jag väcka darlingen,oppss,sorry hihi.Han skulle ju upp och jobba imorse,började 6,00..
Sen var det natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0