Midsommarfest

Dagen började med att hela familjen sov lite fööör länge.Sånt som händer.Men det var upp och in med gosen i duschen sen var vi igång.Efter mycket om och men var vi färdiga och det var dags att cykla till dagis för idag är det ju midsommarfest,vilken härlig tradition!

"Måste du fota mig mamma?"

"Vill inte le,men jag kan ju fejka.."

Hoppas dagis får lite bättre bilder på min midsommartjej!
När vi väl kom till dagis var dem i full färd med att göra midsommarkransar,naaw så söta!När jag skulle gå la Izabelle av ett stortjut,hon blev jätteledsen.Det är första gången hon blir ledsen när jag lämnar henne.Men det är tydligen vanligt vid 1,5års ålder att dem kommer in i en sådan period,hoppas att perioden inte vara så länge i så fall..Min stackars lilla docka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0