Studentskiva

Veckan har flytit på bra tycker jag.Darlingen har pluggat,jag har jobbat och busen har varit på dagis!

Igår efter jobbet var det bara hem snabbt för att duscha och göra sig iordning sedan bar det av till Hörby där vi skulle fira mina systersöner som tog studenten.Dem var riktigt stiliga,ja kära nån dem som fortfarande är små för mig.Man ser bara hur andra blir äldre utan att tänka på att faktiskt jag också åldras...Även om det syns i spegeln..he he
En aning chockartat..
Nästa chock dröjde inte länge..Min farbrors 3 barn och deras mamma dök också upp,sååå roligt att se dem!
Marcus den äldsta fyllde 18 igår,när han var liten var han nog den sötaste pojken jag sett!Nu har han också växt upp alltså,ja det är sjukt!
Den yngsta som heter Rasmus han var faktiskt också sig lik,precis som hans syster Johanna,denna familjen har jag alltså inte träffat på 8år..Shit vad tiden går fort!
Studentskivan var trevlig och tiden gick alldeles för fort..Det blev dags att köra hem,darlingen skulle ju upp och jobba idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0