Haircut

Idag skulle jag egentligen fått vara ledig från jobbet,men icke,givetvis hade vi månadsmöte idag så det var bara till att ta sig till jobbet i vanlig ordning.Usch och fy vilket jobbigt möte det var.Det är så mycket förändringar på gång så det ligger ett tjockt lager med spänningar i luften.Alla är lätt stötta och lätt irriterade det är tjafs hit och tjafs dit.Stackars chefen står helt hjälplös.Vi krävde en helg på spa för att vila upp oss och umgås,hela gruppen utanför jobbet..Men nope så blev det inte ; )
Istället blev det bestämt att vi ska ta oss till ett ställe där de har "fångarna på fortet"-liknande tävlingar.Tävlingarna ska göra att vi kommer närmare varandra igen och att vi hittar tillbaka till vår gamla "laganda".Vi får väl se..Bara jag inte förlorar så ska det nog gå bra...ha ha..

Efter det tunga mötet hade älsklingen föreslagit att jag skulle gå och klippa mig eftersom jag har gnällt så länge på att jag ser för jävlig ut..Jag tog fasta på "erbjudandet" och gick ner till stada för att få håret klippt.Jag gav "frissan" relatiivt fria händer och jag är riktigt nöjd med resultatet.

Åh,jag glömde nästan: Givetvis har vi varit ute i snön och lekt hela familjen,man måste ju passa på.Vi turades om att dra busen i pulkan och sen byggde vi en liten lykta.Vi hade en härlig förmiddag tillsammans!

Nu har busen somnat eller ja hon somnade för 1,5 timme sedan och älsklingen stack iväg för att spela fotboll,vilket innebär att jag har lite egentid här nu.Och var väljer jag att spendera den..jo här vid datorn?!

Imorgon skulle jag också egentligen varit ledig men icke då heller.Då är det utbildning på Kungshult (ett vårdboende här i stan) hela dagen,ingen rast ingen ro..

Nä nu ska jag sätta mig och mysa i soffan med en fet påse godis och coca cola..mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0