Tjejmiddag

Vilken trevlig kväll jag hade igår!!Eller dag,egentligen..
Jag jobbade 7,00-14,00 sen bar det av hemåt och väl hemma gjorde jag mig iordning lite sen kom Fredriks bror och hans fjälla på besök.Med sig hade dem tacos och tillbehör.Så det tillagades under tiden som jag gjorde sluttouchen på min make up.
Satte mig med de andra för att äta tacos,sen vidare till Jenny,min kära arbetskollega och vän.Hon fyllde år i torsdags så hon firades igår.Vi var 7 tjejer som åt,drack och umgicks.Så längesedan jag slappnade helt på det viset för att umgås med andra än familjen.Jag hade jättetrevligt och det blev en hel del girltalk både på seriösa och oseriösa plan..Men det var härligt!
Sen körde jag hem inte alldeles för sent eftersom jag skulle upp och jobba idag.Så här sitter jag nu och är trött som,ja jag vet inte vad.Men nu är snart denna arbetsdagen också över,tycker denna helgen har gått snabbt.Givetvis jobbar jag imorgon igen,men först till kvällen så förhoppningsvis kan jag få lite sovmorgon,får väl se vad busen säger om det!

Jaha,Perelli vann igår.Rätt låt som vann?
Ja det får jag nog säga att jag tycker,men lite hårdare konkurrens hade inte skadat.
Det fanns en annan låt som jag blir så glad av,inte för att den passar in i melodifestivalen,men jag tyckte den var bra; Upp och Hoppa!Den blir nog en riktig sommarhit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0